HEZO 360 to unikalny pakiet usług wsparcia technicznego i serwisu logistycznego, dedykowany dla posiadaczy rozwiązań z serii FortiGate firmy Fortinet. Pierwsze z nich zapewniają pomoc w zakresie konfiguracji i użytkowania urządzeń FortiGate. Drugie gwarantują bardzo szybką wymianę oraz uruchomienie urządzeń w przypadku awarii. Usługi HEZO 360 są dostępne dla nowych i obecnych użytkowników wszystkich serii urządzeń tego producenta.
W jego skład wchodzą:
- zdalne wdrożenie urządzenia,
- pomoc i wsparcie techniczne,
- zdalne zmiany konfiguracji,
- serwis AHR 8h,
- przegląd konfiguracji i logów,
- upgrade firmware.

W przypadku wszystkich usług logistyki serwisowej czas reakcji wynosi maksymalnie 1 h.
Każde zgłoszenie serwisowe podlega weryfikacji, która polega na przeprowadzeniu wywiadu technicznego, przesłaniu logów lub wyników zaleconych testów HQIP urządzeń (w celu wyeliminowania problemów związanych z konfiguracją bądź oprogramowaniem). Wysyłka urządzeń dla usługi AHB 24x7xNBD jest realizowana tego samego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt), jeśli zgłoszenie zostanie przyjęte i potwierdzone do godziny 17:00. W pozostałych przypadkach wysyłka jest realizowana w kolejnym dniu roboczym. Każda przesyłka w ramach usługi ma nadany priorytet pilnego dostarczenia.
POZNAJ HEZO 360 >
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG HEZO 360 >