Fortinet, światowy poinformował, że do polskiego oddziału firmy dołączyło troje nowych menedżerów z bogatym doświadczeniem w branży cyberbezpieczeństwa: Jolanta Malak, Wojciech Ciesielski i Sebastian Szydełko. To bardzo znaczące wzmocnienie zespołu działającego na ważnym dla Fortinet polskim rynku.
Jolanta Malak objęła w Fortinecie stanowisko regionalnej dyrektor sprzedaży i będzie odpowiadała za Polskę, Białoruś oraz Ukrainę. Malak posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie menedżerskie w branży IT, które zdobywała pracując m.in. dla Hewlett-Packard Polska i Symantec Poland. Ostatnio zarządzała sprzedażą rozwiązań wspomagających ochronę bezpieczeństwa IT na terenie Europy Wschodniej i Południowej, odpowiadając za biznes w Polsce, Czechach, Słowacji i w krajach bałtyckich.
- Bardzo się cieszę z dołączenia do zespołu Fortinet. Jestem przekonana, że wspólnie z nowymi kolegami w dziale sprzedaży wniesiemy wiele nowej energii i doświadczenia do funkcjonowania firmy ? mówi Jolanta Malak. ? Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że krajobraz cyberzagrożeń jest niezwykle dynamiczny. Dlatego bardzo ważne jest dla nas, aby dostarczać naszym klientom takie rozwiązania bezpieczeństwa, które będą potrafiły odpowiadać na ciągłe zmiany.
Nowa dyrektor wskazuje też, że w swojej działalności będzie kierowała się wizją Fortinet Security Fabric. - Jej podstawą jest tworzenie systemów zabezpieczeń obejmujących każdy element sieci: począwszy od urządzeń IoT przez punkty końcowe, po zasoby dostępne w chmurze ? wyjaśnia. ? Dzięki temu możemy zapewniać wysoki poziom ujednolicenia platformy bezpieczeństwa IT.
Dla Jolanty Malak szczególnie istotne będzie zwiększenie liczby klientów w sektorze dużych organizacji i przedsiębiorstw, przy czym zwraca uwagę na szczególną rolę kompetentnych partnerów handlowych Fortinet.
Wojciech Ciesielski odpowiada za sprzedaż rozwiązań Fortinet do klientów z sektora finansowego. Jest od dwudziestu lat związany z branżą informatyczną jako twórca i producent oprogramowania, dostawca rozwiązań, a przede wszystkim jako zarządzający sprzedażą do klientów korporacyjnych. W ramach pracy dla Hewlett-Packard Polska prowadził współpracę z klientami sektora telekomunikacyjnego. W ostatnich latach związany był z firmami Symantec i Veritas kierując sprzedażą rozwiązań cyberbezpieczeństwa i zarządzania danymi do szeregu klientów korporacyjnych, głównie w sektorze finansowym.
Sebastian Szydełko zajmuje się w Fortinecie rozwojem sprzedaży na rynku publicznym oraz energetycznym. Wcześniej był związany z wiodącymi producentami rozwiązań cyberbezpieczeństwa na świecie: Symantec oraz F5 Networks. Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w sprzedaży oraz praktyczną wiedzę z zakresu bezpieczeństwa infrastruktury IT oraz aplikacji.
Najważniejszymi celami nowych menedżerów będzie zwiększenie udziałów Fortinet w sektorze dużych przedsiębiorstw i rozwój oferty kierowanej do już obsługiwanych klientów firmy o nowe, bardziej zaawansowane rozwiązania w ramach koncepcji Fortinet Security Fabric.