FortiPresence Analytics

FortiPresence Analytics to przygotowana przez Fortinet platforma analityczna dla placówek handlu detalicznego.FortiPresence AnalyticsNarzędzie wykorzystuje sklepowe sieci Wi-Fi i LAN do tworzenia zaawansowanej mapy zachowań zakupowych klientów. Wchodzące w skład systemu urządzenie FortiGate odczytuje adres MAC każdego włączonego smartfona, znajdującego się w zasięgu sieci. Następnie system zaznacza położenie posiadaczy telefonów na terenie sklepu. W ten sposób powstają mapy pokazujące, gdzie klienci najczęściej kierują swoje kroki.

Informacje te są szczególnie ważne dla tradycyjnych sklepów, które znajdują się w gorszej sytuacji niż sprzedawcy internetowi. Klienci online są śledzeni, więc właściciel strony wie, czym są zainteresowani i może zapewnić ukierunkowany marketing. W tradycyjnych punktach sprzedaży pracownicy wiedzą że ktoś tam był, tylko jeśli coś kupił. Nie wiedzą, jakie inne produkty wzbudziły zainteresowanie klienta.

Dzięki produktowi FortiPresence sprzedawcy w sklepach fizycznych mogą korzystać z unikalnej kombinacji statystycznych analiz i zaawansowanego mechanizmu badającego zaangażowanie klientów, w tym społecznościowego Wi-Fi, aby wpływać na decyzje dotyczące zakupów, zwiększać wielkość sprzedaży i przyciągać nowych klientów.


Wybierz listę(y):